Kropp och själ

leslita.blogg.se

Kan du se andras Aura?

Publicerad 2010-05-26 10:46:37 i Andlighet,

Jag bara undrar finns det någon bloggläsare här som kan se andras Auror?
Jag kan berätta att jag var ganska "bra" på det om man nu får uttrycka sig så.
Jag kunde se andras Auror ofta, och det brukade stämma.
Min tolkning som jag hade av personens känslor och tillstånd utifrån aura systemet.
För jag frågade alltid efter eller fick det bekräftat genom att personen själv valde att berätta.
Men nu på senare tid har jag inte sett auror så mycket.
Jag undrar varför? Är det jag som inte är så mottaglig?
För alla människor i min närhet kommer ju alltid att utstråla en aura och färger.
Aura är: energifält som alla människor har och dem ändrar färg
beroende på humör, hälsa och vilket tillstånd personen är i.

Aura
Det sägs att man kan träna upp sin förmåga att se andras auror.
Kanske ska testa det för att återskapa min förmåga?

Gör så här:
Ställ personen som du vill se auran på emot en enfärgad vägg.
Kolla sedan en bit ovanför ena axeln vid sidan om örat ungefär.
Titta noggrann en stund utan att kisa.
Vila synen emellan och passa på att byta person så att nästa får öva.

Känns det löjligt eller hittar du ingen som du litar på så kan man öva vart som helst.
Testa personen som sitter i cafet framför dig eller någon familjemedlem vid matbordet.
Jag brukar roa mig med att kolla på mina lärares auror när dem håller i föreläsningar :) hehe
När ni har lärt er det här så kan jag skriva ett inlägg om hur man tolkar färgerna.

Berätta gärna hur det gick om du ska testa detta.
Vad tror ni om Auror? Finns dem?
Går det att tyda något ifrån dem?
Har du sett en aura någon gång?

Relevanta inlägg: Chakra,

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-05-26 11:23:38

Spännande, jag måste testa!

Postat av: Maria

Publicerad 2010-05-26 14:08:30

Jovisst kan jag förklara lite hur jag äter. Jag är lite försiktig med att skriva för mycket om det, för det kan vara ett känsligt ämne. Jag vill inte bidra till smalhetsen, men jag kan försöka få fram mitt budskap ett annat sätt. Jag äter ganska enformigt jag med, men det gäller ju att göra det enkelt för sig också :) Går inte så mycket efter recept, slänger ihop det jag har lust med, men jag skriva lite tips då och då. Kram

Postat av: mia

Publicerad 2011-12-09 20:00:10

hur kan man träna sig?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild