Kropp och själ

leslita.blogg.se

Allt som hänt under helgen :)

Publicerad 2010-06-07 13:16:28 i Vardag och nöje,

Hejsan! Jag har hafft fullt upp senaste dagarna. Är i Trollhättan hos familjen. I helgen har vi gjort massor. Var i Göteborg på marknad. Åkt motorcyckel med pappa. Varit på en lokalfest i lördags och dansade och hade trevligt! Och igår grillade vi här och bjöd hit lite folk. Träffade en nyfunnen vän som bor i Finland. Så kollade vi på film och umgicks. Det har varit så skönt väder också!


Vi åkte ner till stan för att kolla på studenterna och så åkte vi till Slussen en sväng.
MC
Jag och Jonna i Lördags
Party

Föresten har jag färgat håret också. Vinrött. Det är jättesnyggt i solen :)
Ville bara påminna personen som vann i min tävling *HÄR* att skicka sin adress till mig senast under veckan annars drar jag ur ett nytt namn :) Idag ska jag till Överby en sväng och under veckan ska vi till Universeum också! Bästa stället :) väldigt intressant och roligt. Och i helgen flyttar jag till STHLM :D

Hur har eran helg varit? Vad har ni för planer under veckan? 

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-06-07 14:37:28

Hej! Jag fick faktiskt svar idag, om du vill kan jag maila informationen jag fick. Totalt kostar utbildningen 41000 räknade jag ut, men man betalar för varje termin för sig, och tanken är att man ska kunna jobba samtidigt. Jag är väldigt sugen, men det blir förmodligen till nästa höst i såna fall. Ha det så bra! Kram Maria

Postat av: supermom

Publicerad 2010-06-10 13:45:21

Eres tan pero tan bonita! Speciellt på fotot med motorcykeln... wow maravillosa!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild