Kropp och själ

leslita.blogg.se

Spanien tar guld :D

Publicerad 2010-07-13 15:18:47 i Vardag och nöje,

Spanien tar guld Spanien tar guld Spanien tar guldSpanien tar guld
Spanien tar guld
Spanien tar guldSpanien tar guldSpanien tar guldSpanien tar guld


Jag har följt hela VM spelet och jag ville att Chile, Argentina eller Spanien skulle vinna. Chile visste jag skulle åka ut men mina föräldrar är ju därifrån så vi hoppades iaf. I söndags var finalen och vi åkte in till stan och kollade på matchen. Det stod emellan Spanien och Holland. Ganska seg match måste jag erkänna, det blev en halvtimma förlängning för matchen "slutade" 0-0. Sen gjorde äntligen Spanien mål! Vi hoppade och skrek, alla som hejade på Spanien gjorde det haha. Sedan åkte vi in till Sergels torg vid fontänen och firade. Det var fullt med folk alla bilar tutade och alla människor hojtade. Folk hoppade i fontänen och vred på vatten strålen så att det sprutade över hela publiken inklusive jag blev dygn blöt. Hahah

Kollade ni på VM? Vem hejade ni på?

Kommentarer

Postat av: camilo

Publicerad 2010-07-13 16:35:08

vadå anti? bästa latinamerikanska laget Uruguay :) forlan fick adidas guldboll för bästa spelare i VM

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2010-07-13 17:11:10

Haha ja dem kom långt, jag tänkte på Eddie när Uruguay gjorde mål :) heheh jasso fick han? nice

Postat av: camilo

Publicerad 2010-07-13 17:15:49

dom var grymma. hela familjen hoppa varje gång dom gjorde mål. glömde till och med av min brutna fot haha. det är glädje det :D

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2010-07-13 17:17:55

Haha ja man får en sån energi av fotboll :P Vad har du gjort med foten?

Postat av: camilo

Publicerad 2010-07-13 17:29:55

verkligen. blev påkörd av en bil i köpenhamn. han körde mot rött. brutet revben och fot. nästan helt återställd nu. kan snart börja träna igen :)

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2010-07-13 18:16:27

Oj da, det var ju bra att det inte var spricka för då tar det väldigt lång tid att läka om det ens blir återställt :P hehe

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild