Kropp och själ

leslita.blogg.se

Nystart

Publicerad 2010-01-06 22:00:06 i Hälsonytt,

Nytt år betyder nystart, jag är full-laddad med energi och ser fram emot allt som kommer att hända. Ett sunt hälsosamt liv med massor av nya mål. Ni har säkert nyårslöften som vi tillsammans kommer att kunna nå. Jag kommer att ge massor med tips om hur man slutar stressa, äter hälsosamt för viktens skull och tränings entusiasm. Börja lev ditt nya hälsosammare liv redan nu. Släng bort alla piller du lever på, släng bort allt skräpmat och socker i skafferiet och börja med nya vanor. och testa nya alternativa behandlings metoder.
Förhoppningsvis får jag ett hälso jobb efter min examen i Juni och då får ni följa med mig ut i arbetslivet hur det egentligen är att jobba på ett t.ex. spa :) Självklart kommer jag att fortsätta skriva om allt spirituellt. Hitta balansen, mental personlig utveckling och hur man bli mer kreativ.



Vad är ditt mål?
Vad vill du läsa om? kommentera här eller skicka till [email protected]

Kommentarer

Postat av: Cristian

Publicerad 2010-01-06 23:31:48

Den där scarlett alltså! :) Grymt vacker!

Postat av: Cristian

Publicerad 2010-01-07 02:48:45

Tack för den goa kommentaren! :) Hoppas att 2010 blir ett grymt år för din del också. Det återstår att se vad som händer - just nu hoppas man bara på vår! Haha :)



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild