Kropp och själ

leslita.blogg.se

Nyår!

Publicerad 2010-01-02 13:32:17 i Vardag och nöje,

Leslita firade nyår i Varberg, lite utanför till och med. Jag var där med min pojkvän, alla hans kompisar var jätte trevliga :) Vi åt gott och hade roligt. Bilderna berättar bättre än mig :)
Förrätt: Ostpaj, rom, rödlök och lax
Huvudrätt: Potatisgratäng med oxkött och en ljuvlig svampsås serverades med fetaost och bladspenat sallad
Fryverkerier
Champange och cigarr. Passa på att gratulera Camilo som fyller år idag. Grattis Bejbi.
Drinkar och jag :)

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2010-01-02 13:34:40

Gott Nytt år!

Maten såg jättegod ut och du var jättefin på bilden. Sjäv firade jag också på annan ort. Enda problemet var att Champagnekorken satt hårt som tusan; tog säkert 10 minuter innan vi äntligen fick upp den!

Kram,

Eva

Postat av: [sofia - TÄVLING PÅGÅR]

Publicerad 2010-01-02 14:45:46

Gott nytt år :)

Postat av: lola

Publicerad 2010-01-02 20:38:40

vad gotttt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild