Kropp och själ

leslita.blogg.se

-Att uttrycka sig-

Publicerad 2010-02-25 08:25:52 i Mina tankar,

Har du någongång önskat att du var talangfull bara för att du vill hitta ett sätt att utycka dig? Jag känner så ganska ofta, jag önskade jag kunde måla fina tavlor, för en bild säger mer än tusen ord. Fotografera, designa? Jag önskade att jag kunde spela instument och sjunga för att kunna säga vad jag känner. Glädje, sorg, längtan, kärlek...vad som helst. Oftast är det allt samtidigt. Jag vill bara få ut allt, kunna inspirera och bidra. Som en författare som har dolda budskap som han vill förmedla. Han bara gör det. Varför kan inte jag bara göra det! :)



-Allt och inget-

Jag har dansen som jag älskar, där kommer mycket fram. Och jag skriver av mig ibland, har alltid drömt om att ge ut en bok med ord som är så fulla att dem blir tomma. Men jag vet inte om jag får fram något större än det som står. Kan ni läsa emellan raderna, kan se vad jag skriver utan att läsa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild