Kropp och själ

leslita.blogg.se

Det avgörande provet

Publicerad 2010-12-18 01:54:00 i Vardag och nöje,

I morgon har jag det avgörande provet. Tenta i journalistik. Jag försöker tänka positivt att jag kommer att klara det. Jag hoppas att jag är tillräckligt förberedd.


Om det inte går bra så kommer jag bli "avvisad" från programmet. För man måste ha G i alla delkurser på A terminen för att få gå vidare till B nivå som börjar nästa år. Det är väldigt strängt, jag vet inte vad jag skulle göra om jag inte lyckades få tillräckligt många poäng i morgon. Då måste jag ta studie uppehåll en termin och sen fortsätta. Men man ska inte tänka "om". Så jag ska inte oroa mig.

kämpa
"Vandra framåt och fortsätt kämpa"

nervöst bara. Ska försöka somna och vakna i morgon utvilad och fokuserad. Redo att möta världen. För jag ska bli journalist! Det är bara så. God natt (eller god morgon)

Wish me good luck.

Om

Min profilbild