Kropp och själ

leslita.blogg.se

Motionsform Örebro

Publicerad 2010-04-26 20:50:09 i Dans & Annat,

Som jag berättade så åkte jag in till Örebro för att intervju två personer till ett arbete [läs mer]. Det finns ett nyöppnat gym i Örebro som är jätte fint och stort. De har verkligen allt. På första bilden här är det cirkelgymmet. Där kan man träna helkropp under ca en timma. Man startar på en maskin och så går man varvet runt, den gröna avlånga pelaren i mitten är en lampa, den lyser grönt när man ska träna och så lyser den rött när man ska vila eller byta maskin. Jätte smidigt, då behöver man inte tänka på sets och reps. Den är räknad exakt på sekunderna. Vi tränade cirkelgymmet denna dagen (25/4). Och det var roligt!

Motionsform
Motionsform Cirkel Gymmet Örebro

Motionsform
Motionsform Gymmet Örebro. Sedan finns vanliga maskiner ifall man vill träna utefter ett eget schema. Det finns lösvikter och uppvärminigs-maskiner. Jag valde en där man "springer" rullande fram och den hadde TV! Så jag kollade på MTV samtidigt som jag tränade :)
Motionsform Relaxen
De har även ett rum som heter Relaxen! Detta är infraröd bastun.
Motionsform Relaxen
Relaxen har såklart en jacuzzi :)

Jag rekommenderar verkligen att ni går dit om ni är sugna på att börja träna och bor i Örebro. Jätte fräscht och bra maskiner!

Kommentarer

Postat av: camilo

Publicerad 2010-04-26 21:41:03

woaa så fräsht gym

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2010-04-26 22:39:41

Sv: Ja riktigt nice! Jag blev verkligen sugen på att börja gymma ordentligt regelbundet :)Roligast var att kolla på TV samtidigt i uppvärmningen. Där kan man ju träna kondition i en hel timma utan problem ;)

Postat av: camilo

Publicerad 2010-04-27 00:42:07

aldrig fatta det där med att kolla på tv samtidigt, jag kan inte koncentrera mig och om jag gör så flyger jag av bandet, faktiskt hänt :)hehe men du borde ju fixa det som kan göra 8 saker samtidigt :P

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2010-04-27 07:31:13

Sv: Haha oj da, man får ta det försiktigt. Jo jag tyckte om det för då tänkte man inte så mycket på hur jobbigt det var.

Postat av: Göran Asp

Publicerad 2010-06-03 12:07:22

Hej Leslita, Vill tacka för de värmande orden på din blogg. Det var en Stockholmare som hade hittat in på den och "skvallrade". Jag och Ulrika har verkligen försökt få till det med inredningen så det känns som hemma.

Postat av: Lesly Valencia

Publicerad 2010-06-04 11:39:36

sv göran: Hejsan Göran! roligt att du hittade hit. Ni har verkligen lyckats bra med Motionsform. All lycka i framtiden med verksamheten.



Hälsningar Lesly

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild