Kropp och själ

leslita.blogg.se

"Mitt nya skönare liv"

Publicerad 2009-09-26 18:31:00 i Dans & Annat,

Idag har jag promenerat ute vid Hurtigtorpet med en kompis och hennes hund :)
Vi gick 5 km slingan och det tog 1 och en halv timme ungefär. Jag hade mina stavgångs stavar från Topphälsa med mig. De är råsa blommiga. Lite söta. Det känndes verkligen i hela kroppen och man fick upp farten och pulsen rejält. Ni borde testa det! Super bra "kom igång" träning.  

Det känns jätte bra nu att jag har gjort nått vettigt idag. Jag kollade i gamla tidningar av Topp Hälsa och så kom jag på att man fick med en kalender som heter "Mitt nya skönare liv". Den är jätte bra och det står nya tips i varje nr så ska man följa upp hur det har gått. De första 3 veckorna ägnar man sig åt att äta regelbundet och nyttigt sedan kommer 4 veckor av tränings tips och motivation. I följande nr finns även ett träningsschema för Stavgång som jag hade tänkt gå efter :) De sista veckorna i det skönare livet kalendern handlar och psykisk balans. Må bra pepp och stärk självförtroendet, affirmationer och att känna sig nöjd över sig själv.



Så nu ska jag gå efter alla steg! :) Tänkte göra Mat och Tränings veckorna parallelt, d.v.s. samtidigt. Och sedan lägga till den mentala balans biten efter dessa veckor och bli lycklig!  

Kommentarer

Postat av: LUHLUUS FOTOBLOGG

Publicerad 2009-09-26 21:28:54

åh tack du! =) vad fint du fått det på din blogg

Postat av: Sofia

Publicerad 2009-09-27 13:32:59

Hej! Ville bara ge ett snabbt tips om min lilla blogg där jag skriver om mode, skönhet samt en del om min egen vardag. Håller alltid en fin stämmning i bloggen, och uppdaterar flera gånger om dagen...



www.vivalasofia.blogg.se



Har du tid kan du alltid checka in den, annars är det bara att dissa denna kommentar, haha (:



Ha en bra dag!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild