Kropp och själ

leslita.blogg.se

Flätor= Vågigt hår

Publicerad 2009-09-22 17:26:28 i Hårvård,

Leslita


I natt sov jag med flätor, då blir håret vågit :) åhh vad kuligt :)


Syns det att jag har haft tråkigt idag eller? Muhaha. Fortfarande sjukligt blek också :P Hehe
Jag har iaf pluggat massor, läst ut första boken i kurslitteraturen och är inne på min andra bok Kinesisk medicin se *här*

Och idag ska jag träffa mitt case som jag kommer att jobba med hela terminen. Jag ska sätta diagnos på denna personen idag :)

Vad har ni för er?

Kommentarer

Postat av: malin

Publicerad 2009-09-22 17:46:22

Hej. Ditt hår påminer mig om mitt när jag fortfarande brydde mig om hur det såg ut. Det är mycket vackert. Plus måste jag säga att jag tycker att din bloggs utseende är mycket intressant och fin. Höhö, det blev en vimsig kommentar men men, vart bara tvungen att skriva något. ^^

Postat av: emma härnqvist/perfektion

Publicerad 2009-09-22 18:38:15

roligt att höra någon som använder de märket såpass. är helt in love i deras chockladscrub, den är ju heeeelt underbar!

Postat av: camilo

Publicerad 2009-09-22 19:47:42

Du är så vacker bejbi <3

Postat av: Lausa

Publicerad 2009-09-22 21:34:39

haha eller hur men ville ha a new name .. ah de kan vi göra. jag läger till dig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild