Kropp och själ

leslita.blogg.se

Har influensa på Chiles nationaldag...

Publicerad 2009-09-20 14:21:03 i Vardag och nöje,


Ja jag vet inte vad man ska skriva om, jag är hemma med influensa fortfarande, får inte gå utomhus eller komma i kontakt med andra människor så att det smittar ifall att det är svininfluensan. Men dem sa att eftersom att jag är ung och frisk för övrigt så behövde jag ingen vård utan skulle bara vänta ut det. Idag mår jag bättre iaf. Har inte spytt nått idag :P

Sitter och pluggar in Qigong passet som vi snart ska ha examination på. Målat upp fina små gubbar på mina armar. Delfinkraften heter det vi har lärt oss.


Steg 1 till 3 Delfinen hoppar, dansar och sjunger


steg 4 och fem är delfinen dyker, hämtar kraft och flyger.


Den 18 september var det även Chiles national dag. Det har varit firande Fredag och lördag och mina föräldrar var i Göteborg på lite olika evanemang som hade fixats ihop med föreställningar, piroger och fest. Mamma berättade att det var flera människor som kom fram och frågade efter Lesly (mig). Och undrade vart Miss Latina 2009 höll hus. Jag borde faktiskt ha varit där och representerat Chile. Känner mig lite som en svikare. Förlåt :)





Läs mer om Miss latina 2009!


(p.s väldigt besviken på tävlingen :-( Jag ser ju på min statistik att det är massor med läsare, varför vill ni inte vara med i tävlingen och kommentera? d.s)

Kommentarer

Postat av: Christina

Publicerad 2009-09-20 17:22:20

Krya på dig och jag hoppas det inte är svininfluensan.

Om du får många läsare genom mertrafik så kan det vara att de bara hoppar förbi för att få mer poäng och inte läser din blogg...

Postat av: martina victoria kuhse

Publicerad 2009-09-20 18:39:12

men hej sötnos! förlåt att jag inte svarat förrän nu. hoppas allt är bra med mig. haha, ja vi huliganer på lextorp saknar dig! krya på dig! <3

Postat av: emma härnqvist/perfektion

Publicerad 2009-09-20 21:16:18

haha ja på viss nivå ja ;)



jo mina cupcakes va riktigt goda kan jag tala om. de är nog dags att göra nya sådana snart.

Postat av: hanna jakobsson

Publicerad 2009-09-20 21:35:01

svar: okej okej! kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild