Kropp och själ

leslita.blogg.se

Dans kurs!

Publicerad 2009-09-03 11:54:47 i Dans & Annat,

Idag startat introduktionen för kursen Dans som umgängesform i skolan. Det är också Örebro Universitet, men denna gången inne i staden! :) Jag ska få se folk och vara på en stor skola :) hihi. Går ju Spa-programmet för er som inte vet, och det ligger långt utanför staden. Det är så spännande! Undrar om alla är jätteduktiga :O ? Nervöst!

Denna kurs är på distans och pågår hela terminen :) 7.5 poäng och oftast kvällstid. Där ingår grupparbeten där man ska sätta ihop en danskoreografi tillsammans. Roligt! Även seminarier och Pm.

 

Nu är jag väldigt danssugen! :D Jag berättar mer om kursen när jag vet :) Ha en bra dag!

Kommentarer

Postat av: TereseErica

Publicerad 2009-09-03 12:01:33

Jättefin blogg! =)

Postat av: LUHLUUS FOTOBLOGG

Publicerad 2009-09-04 12:17:34

skorna är min mammas och köpta i grekland för några år sen =) åh va kul å dansa, vill jag oxå börja göra igen

Postat av: Eva

Publicerad 2009-09-04 13:37:15

Ja själv hade jag tänkt gå på s.p.a-behandling nu när lägenhetesaffären är avslutad. Men nu har jag åkt på någon slags influensa, så jag får vänta med det :-(

Postat av: Maria

Publicerad 2009-09-04 22:42:20

Svar: Hej! Ja, på engelska heter filmen the boy in the striped pyjamas :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild