Kropp och själ

leslita.blogg.se

Lite nya grejer...

Publicerad 2009-11-07 15:17:41 i Vardag och nöje,

SPA & HÄLSA -saker jag behövde till när jag får kunder. Ginseng är till mitt humör :)
Handkräm 19kr
Badsvamp 10kr
Levande ljus (2xblått 2xrött 2kr) st = 8kr
Ginseng 29kr


Kreativt -vi får se vad det blir av, länge sen ja stickade nu :)
Garn vitt glittrigt 20kr
Garn turkost (2x17kr)= 34
Stickor 15kr


GI & kost - Jag och Sussi ska baka cupcakes så småningom och jag har typ inget i min baklåda insåg jag igår när ja baka bröd, se videon *här*.
Bakmått 10kr
Muffins formar (150st) 10kr


Till Vardags
-Bara för att jag älskar benvärmare till kläning och till träning :)
Benvärmare (ett par röda och ett par grårandiga 29kr st)  = 60kr


Lustigt att allt jag shopade blev kategoriserat precis som min blogg :P Summan på allt blev 213kr Riktigt billigt på "Billiga Niklas" i Hällefors :D Nu ska jag se om jag kommer ihåg hur man stickar :P

P.s Hahahah föresten måste jag bara säga att denna sidan är riktigt rolig!! Jag som är planerings freak och älskar listor mohahah....Läs den "Hur man förbereder sig inför en stor tenta" Gappflabbar... Klicka--->A-listan

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-11-07 16:32:25

Grymt billigt, men vad är egentligen Ginseng

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild