Kropp och själ

leslita.blogg.se

Leslita fått priser från Aroma

Publicerad 2009-11-25 13:30:39 i Hälsonytt,

Nu när jag kom hem såg jag ett stort paket sticka halvägs ut och halvägs in i mitt brevinkast. Jag försökte försiktigt dra ut det och såg att det var från Aroma. Fundersamt försöker jag komma ihåg om jag beställt några nya oljor och bestämmer mig för att öppna paketet ändå. Där får jag ett brev där det står Grattis Lesly Du är vår lyckliga vinnare i tävlingen på internet. Vinst: 1 Nicky värmeflaska + gosiga mys-strumpor värde 269kr :)



Hihi jag är så glad. Och det är ju så användbart också! perfekt i vinterkylan och till mensvärken eller ömma muskler. Tack Aroma

Länk: Aroma Creative,

Kommentarer

Postat av: sussi

Publicerad 2009-11-26 07:55:21

älska att vinna saker!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild