Kropp och själ

leslita.blogg.se

Gracias!

Publicerad 2009-11-25 06:08:25 i Vardag och nöje,

Måste bara säga till alla mina trogna lärare. Ni är underbara och det är jätte peppande att skriva inlägg. Jag vill verkligen dela med mig av all min kunskap inom hälsa och allt som jag är intresserad av. Alternativ Medicin är verkligen svårt att skriva om och många är skeptiska och wicca och spirituella inlägg är ju rena "Hokus pokus" för många. MEN ni som inte är skeptiska visar ju verkligen att ni är med mig :) TACK

Det är väldigt roligt att få en sån fin respons och många (långa) kommentarer. Har även fått många önskningar kring ämnen att skriva om via mejlen. Och tänkte medela att jag lovar att jag ska ta upp det, en i taget. Tids nog. Jag försöker även att svara på alla frågor kring Spa programmet och utbildningar. Det kan ta en någon dag men bättre sent än aldrig. Idag har jag Tenta och inte sovit nått så behöver erat pepp mer än någonsin :) Tack ännu en gång ni gör mig alltid på gott humör!

With Love/ Leslita 

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2009-11-25 10:04:49

Tack själv för att du bjuder på så intressanta inlägg :-)

Kram,

Eva

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild