Kropp och själ

leslita.blogg.se

Examination motionsgympa

Publicerad 2009-05-18 17:16:44 i Dans & Annat,

Ja nu har jag precis kommit hem efter att ha varit på 4 träningspass på raken. Fast jag hoppade över alllt som innebar hopp och spring så det var inte så jobbigt för min fot som har en spricka. Mycket styrka bara. Det gick väll så där för mig. Inte helt nöjd med helheten som våran grupp framförde men det blir nog godkänt iaf. Jag tappade bort mig lite grann på ryggövningarna så jag körde repetioner.

Av observations gruppen fick jag beröm, de sa att det var roligt tema, mycket energi och att jag var kvinnlig, annorlunda rörelser och bra musik. Imorgon har vi vattengympa och så har vi träningsvärk allihopa också för den delen. Haha. Så nu är en del avklarad. Kan jag lägga det åt sidan, känns skönt. Yes!

Kommentarer

Postat av: Valeria

Publicerad 2009-05-18 21:32:33

Se den du för den är verkligen bra ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild