Kropp och själ

leslita.blogg.se

Today's excuse

Publicerad 2009-01-22 20:47:50 i Dans & Annat,

Yoga passet är intällt idag så det blev ingen träning. Oj da, jag får ge gärnet ordentligt på styrkepasset imorgon istället. Annars tänkte jag att om jag hinner sen, testa Tai chi dvd som jag fick av store brossan. Jag har kollat igenom lite gran och det ser inte så svårt ut. =) Mer avslappnande bara. Detta kan bli spänande.  

Stegräknaren
>>14 januari
10850 steg och förbränt 542 kcal
>>15 januari
3125 steg och 156 kcal
>> 21 januari
4027 steg och 20,1 kcal

Detta känns inte som att det är så höga siffror, kanske borde röra på mig mer? Någon som är bra på siffror :P
Har hört att man ska gå minst 10 000 steg om dagen? hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild