Kropp och själ

leslita.blogg.se

Leslitas Önskelista

Publicerad 2009-12-03 14:43:11 i Hälsonytt,

Lite julklapps tips mest till min familj så dem vet vad jag önskar mig :)

1. Spikmatta

2. Balansbräda


3. Laser hårborttagning för hemmabruk (se länk)




FÖRSLAG på lite övriga smågrejer

  • En gosig morgonrock
  • En Prydnads älva (se länk)
  • Cupping glas och akupunkturnålar (se länk)
  • En Kalender (se länk)
  • Tyg påse till min tarot. (min är lite större än en vanlig spel kortlek)
  • Hälso Böcker om te.x Yoga, shamanism, spa! (bild 1)
  • Kinesiska Stresskulor (bild 2)
  • Navel Piercing
  • Kläder, skor, smycken och sånt vanligt...
Bild 1 Bild 2

Vad önskar du dig?

*Relevanta länkar till mina önskningar: Kalender topphälsa eller Paoulo Coleho kalender, TVINS, Nålbolaget, Dreamfairies, Nightfairies,

Kommentarer

Postat av: sussi

Publicerad 2009-12-03 15:52:19

hur används stresskulor? ser ut som såna där kvinnor som fött barn använder för att träna upp bäckenmuskelaturen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild