Kropp och själ

leslita.blogg.se

Hemma över Jul

Publicerad 2009-12-23 13:48:19 i Vardag och nöje,

Hejsan där ute! Hur mår ni? Jag är i Trollhättan har haft det super! Träffat kompisar jag inte sett på flera månader och en annan som jag inte sett på flera år för hon har bott utomlands ett tag. Så det blev lite Reunion :) Vi satt o drack lite vin igår kväll. Jag har fikat och shoppat - nyårsklänning och sista julklappen fick jag med mig hem igår från Överby.

Var även i Göteborg en dag och såg JUL på Liseberg. Riktigt mysigt med allt pynt och marknad och tomteverkstaden och konståknings show. Kaniner som var klädda till tomtar sprang runt överallt :)

Det är massor med snö och imorgon är det JUL :) ska se min store brossa som ja inte träffat på ett halvår :P Och så hoppas jag att alla blir nöjda med sina julklappar! För i år har jag varit generös och ute i god tid ;)


Hade velat lägga in bilder från Liseberg och så men hittar inte överförnings sladden så det får bli en annan gång. Håll utkik på bilddagboken också!


FELIZ NAVIDAD!!


Och föresten hoppas att ni som firar Yule hade trevligt. (Vintersolståndet den 21 dec). Kan skriva ett inlägg om det ifall ni är intresserade. :)

Kommentarer

Postat av: Räven

Publicerad 2009-12-25 11:42:06

God Jul! :)

Postat av: Eva

Publicerad 2009-12-26 19:24:35

Hoppas du haft en riktigt skön julhelg!

Kram,

Eva

Postat av: Matilda

Publicerad 2009-12-28 19:54:59

vilken vacker bild!

Postat av: Anneli

Publicerad 2009-12-28 21:09:57

God fortsättning och ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig!! KRAM!!

Postat av: Ingela

Publicerad 2009-12-28 22:34:12

Hejsan

Sökte på bilder på naturväsen och hittade hit.

Mycket trevlig blogg

GOTT NYTT ÅR!!!

Postat av: cilla

Publicerad 2009-12-29 01:14:49

♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪

Till min underbara bloggvän

♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪

Njut av livet och lev idag.

♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪

...Och ett GOTT NYTT år.

..Massor av kramisar

♪♫•*¨*•.¸¸♥ ¸¸.•*¨*•♫♪

Postat av: Lesly

Publicerad 2009-12-30 15:08:46

Hejsan Ingela, vad trevligt att du hittade hit :) Hoppas att du kommer tillbaka. Jag kollade på din hemsida också intressant om shamaner speciellt :)



Gott nytt år!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild