Kropp och själ

leslita.blogg.se

Dancing

Publicerad 2009-12-09 20:55:18 i Dans & Annat,

Avslutning med min grupp idag, Latinamerikanska dansmix! Det har varit en riktigt rolig termin och alla har lärt sig jätte mycket. Vilken utveckling. Alla kan röra på höfterna :) Idag gjorde vi fortsättningen på en funk koreografi till låten Piriguette. Det var spänande. Och de lär sig så fort och är duktiga. Nästa termin blir det nybörjar/fortsättning, ungdom/vuxen för bådda könen. Lämna intresseanmällan om ni vill vara med! [email protected] Mer info kommer om någon vecka.


Önska jag kunde balett. Ungefär det ända jag inte provat på...

Kommentarer

Postat av: erika.

Publicerad 2009-12-09 22:51:18

Den går att köpa på Chicy.se :)

Postat av: sussi

Publicerad 2009-12-10 10:38:02

bra jobbat!

Postat av: Eva

Publicerad 2009-12-10 16:33:44

Nja, jag föredrar nog att titta numera. Tänkte förresten kolla in "Bounce" på Dansens Hus nästa år :-)

Postat av: Eva igen

Publicerad 2009-12-12 12:21:07

Sv: tack för att du frågar :-) Jodå, jag mår bättre än på länge. Har fått vara ifred i tre veckor nu så det känns naturligtvis väldigt bra. Blir inte riktigt klok på vad det handlar om, om det bara har med min medialitet att göra eller...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild