Kropp och själ

leslita.blogg.se

Samba & Funk uppvisningar

Publicerad 2009-04-07 18:10:11 i Dans & Annat,



Angered 2  Angered 3 Angered 1Angered 2007
     Köpenhamns Karnivalen 2007
   Hammarkulle karnivalen 2008 
Jönköping 2008


Idag sitter jag och längtar tillbaka till Dansandet.
Funderar på hur det hade gått om jag valt att tacka ja till att studera i Piteå. Till Dans lärare/pedagog. Och flyttar dit
Eller hur det hade varit om jag tackat jag till jobbet som Entertainer/Friskvårds ledare i Spanien på ett hotell. Och flyttar dit
Eller bara stannat kvar i Göteborg som tränare för barn gruppen och dansat med abunda och åkt på Karnevaler. =)
Men nu är jag här och jag gillar min utbildning men alla dessa OM? som går runt i mitt huvud gör det fundersamt ibland.

Kommentarer

Postat av: pinkhelp

Publicerad 2009-04-08 07:53:22

Vart i Göteborg kan man dansa "karneval-dans" och vad är det för slags dans? Ser väldigt kul ut! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild