Kropp och själ

leslita.blogg.se

Lovely Trollhättan!

Publicerad 2008-02-18 20:50:00 i Mina tankar,

Jag vill försvinna. Härifrån. Bort från alla! Bort från Trollhättan.bort bort.

Vill inte sitta här och undra varför jag är kvar på samma jävla piss ställe som alltid. Jag har insett att den här staden kommer alltid vara full av samma jävla falska människor som inte har något liv! Som bara existerar för att försöra för andra människor. Dem hälsar när det passar dem, dem ringer när det passar dem, dem är shyssta när det passar dem, men oftast är alla bara Idioter under ett falsk skal.
Det spelar ingen roll hur mycket man försöker förändra dem..Förändra sig själv..eller passa in.
Jag kommer aldrig göra det, jag kommer aldrig bli som er...jag kommer aldrig börja gilla er!
Det värsta är att det  inte ens går att undvika er!
Den här stan har stannat i tiden. Inget förändras. Någonsin...



jag är bara trött på allt...

Om

Min profilbild