Kropp och själ

leslita.blogg.se

Dansa Dansa

Publicerad 2008-02-26 13:55:24 i Dans & Annat,

Idag är jag på jätte dans humör. Synd att det är en tisdag, vill ut o dansa ikväll :P 
Lesly har precis upptäckt youtube också ;) Har alltid vetat att det finns och kollat llite smått.
Men jag trodde aldrig att det fanns så himla mycket  

Michael Malitowski e Joanna Leunis  är helt underbara att se och sååå duktiga. 
http://www.youtube.com/watch?v=2vzeXgKepFg Latin show
http://www.youtube.com/watch?v=AZ0pLYcpr8E&feature=related Rumba

Jag vill börja i par dans. Com an nu boys!  hehe Jag tycker det är så roligt. Och sexigt när killar kan dansa. Omg.  
Jag är faktiskt också bra på dansa :D Smidig, vig och röra höfterna.  De du! behöver bara en danspartner =P

Haha kollar på online dance lesson :P Rumba och Cha cha... Johan?!?! <--utpekad! haha Jag ska lära dig
Det finns en Step Up 2 film (The streets) Och det har jag totalt missat happiness måste ladda ner den.  


Jag var på Cheerleader DM mästerskapet i lördags. Så himla coolt. Alla volter och tjejorna som blev helt uppkastade i luften. Jag ska lägga in bilder och försöka se om jag lyckas lägga in filminspelingar också.
Ni missade en super show    


Nu ska jag börja ladda ner massor med dans filmer. så det är bara att komma med tips. ;)


Senaste dans kvällarna
Stars and bars (vice city) 2 Februari   Teo till höger,  grattis sweety fyllde 20 förra veckan.
Så då blir det party denna helgen också ;)


Lipz på alla <3 dag. palla sitta hemma på den dagen och deppa. Fira med Elisabeth, Johan, Mattias
   <---Dansgolvet
Ni märker att fotografen var efter mig hela kvällen ;) Jag kom med på två till vimmelbilder men orka...
Kolla bilddagboken istället =)

Sedan träffade jag Hakki som är så J¤#!a grym på att dansa. Jag ska kanske ska vara med som bakgrundsdansare i hans nästa musikvideo. Här Next -->Audition.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild