Kropp och själ

leslita.blogg.se

Chili Cocreate

Publicerad 2015-03-05 20:48:07 i Andlighet,

Jag var på en Intuitionskurs förra veckan. Det var en upplevelse. Fick lära mig en hel del om hur man enklare tar ett beslut. Hur man kan våga lita på magkänslan och sin intuition. Om ni är nyfikna så har jag skrivit ett inlägg om det *HÄR*. Om ni bor i Stockholmstrakten så tycker jag definitivt att ni borde komma nästa gång! 
 
Chili Cocreate
Efter intuitionskursen så hade vi ett event som heter Chili Cocreate som innebär att spirituella, öppensinnade människor samlas och umgås tillsammans och delar med sig av sin kreativitet. Denna gång var det tema sång och musik. Vi sjöng vackra healande sånger och mantran och det spelades gittar, bas och skramlande ägg. 
 
 
 
Efteråt tillagade vi en stor vegetarisk Chiligryta och hade knytkalas. Vi hade alla möjliga grönsaker som fick koka upp i tomatsås och kokosmjölk. Det blev riktigt gott vågar jag påstå eftersom att jag var med i matgruppen. 
 

 
Det är roligt när man hittar likasinnade människor och umgås på en ny nivå. Det var känslosamt på ett positivt sätt när vi alla satt där på golvet, på var sin kudde och sjöng från hjärtat ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild