Kropp och själ

leslita.blogg.se

Årets första löprunda

Publicerad 2013-05-04 15:06:07 i Dans & Annat,

Jag har länge haft ont i knäna till och från, speciellt efter att jag var gipsad i flera månader för ett år sedan och slutade med samba träningen på grund av min skada i foten. Min kompis som är PT och massör har sagt att jag måste träna något som belastar knäna så att jag bygger upp musklerna runt knäna. Eftersom att all min träning består av att hänga i luften så tänkte jag att ut och springa vore en bra ide ;)
 
Så i dag var jag ute och sprang lite för första gången sedan gymnasietiden. Det var riktigt skönt. Jag hittade inte eljusspåret som jag hört skulle finnas här i närheten så det fick bli intervallträning istället. Hittade två jättelånga och bra uppförsbackar, så det blev till o springa upp och ned för dem istället. Villket var riktigt jobbigt. 
 

Min outfit, jag köpte denna snygga tröjan på H&M för 100kr. Det är nättyg som andas över hela ryggen och så har den en snygg öppning som gör att man kan se igenom sporttoppen. Nu hade jag en blå under men förra gången på luftakrobatiken så hade jag en grön sporttopp under, det blir lite roligare med färg. 


Gissa vad jag dricker nu? Yes en proteinshake! Beach 2013, here i come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild