Kropp och själ

leslita.blogg.se

Holistic Protein Pulver

Publicerad 2013-05-04 13:00:05 i Dans & Annat,



Hej på er, tänkte berätta att jag har börjat med proteinpulver för några veckor sedan. Jag tar det direkt efter träning blandat med vatten, det är chokladsmak. Jag vet inte om det gör någon skillnad men jag har fått för mig att jag har orkat träna mer nu när jag har börjat träna fyra gånger i veckan i och me luftakrobatiken. Dessutom har jag inte haft träningsvärk på flera veckor men det vet man ju vad det beror på. 

Sedan köpte jag även multivitamin tabletter, den här gången från ett annat märke som också ska ha spirulina tillskott =) Det som ni ser på bilden som heter Molkosan är ett fibertillskott som jag fick på köpet. Apelsinsmak som man också blandar ut med vatten och dricker. Tror egentligen inte att jag behöver det så har nog bara smakat två gånger hittills. 

Jag har hört mycket bra om märket Holistic, de är helt naturliga produkter utan socker och sötningsmedel. Vaniljsmaken är ingen hit men choklad och jordgubbe är helt okey. Tar ni något proteinpulver? berätta gärna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild