Kropp och själ

leslita.blogg.se

Kyckling gryta med championer

Publicerad 2013-02-20 15:36:50 i Recept,

Hej på er! I går var jag på hälsoträff med Herbalife och gjorde tredje scaning. Det går åt rätt håll, muskelmassan ökar =). Däremot har mitt bukfett också ökat pyttelite så jag ska skriva matdagbok nu i några dagar fram tills att vi ses igen på torsdag. Kanske äter jag något fel. De sa att det är vanligt i början när man precis startat med denna shaken (kosttillskott i pulverform med protein). Det är för att majoriteten av alla inte får i sig tillräckligt mycket och varierat med näring genom sin kost och när kroppen sedan får denna shake så suger kroppen åt sig och sparar lite. Men det jämnar ut sig sedan. 
 
Jag tillagade en Kyckling gryta med championer. Jag hade kycklingfile, bacon, sharlottenlök, rosmarin, smör, mat och visp. Blanda ihop koka upp, häll i en skvätt vitt vin och snåla inte med smöret. Serveras med pasta. Njut! 


Den här rätten är ljuvlig!, receptet är från Sveriges mästerkock. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild