Kropp och själ

leslita.blogg.se

Tacogratäng

Publicerad 2011-10-12 14:47:52 i Recept,

Tacogratäng

Jag gjorde tacogratäng för första gången. Det var superenkelt och gott. Här kommer receptet. Jag stekte köttfärs och kryddade med kött och grillkrydda, cayannepeppar, svartpeppar, salt och paprikakrydda. Sen tog jag fram en ungssäker form och lade i tacochips, köttfärsen, kidneybönor, salsa/tomatsås och överst riven ost. Låt stå i ugnen tills osten smält. Servera gärna med sallad.

Smaklig måltid!

Kommentarer

Postat av: Becca

Publicerad 2011-10-12 15:43:06

Ser yummy ut!

Hur är det med foten?

Postat av: Joline

Publicerad 2011-10-12 16:13:02

Oj va gott det såg ut! Måste nog testat inom kort ;)

Ja det går bra i skolan.. har examination i meridianer, skrubb osv om 2 veckor och det känns ganska bra redan faktiskt, skönt =) Vi hade vår retreatdag idag vilken jag blev positivt överraskad av. Trodde det skulle bli tråkigt men det var väldigt skänt och avslappnande!

Hur går det för dig med allt? Läker foten som den ska?

Kram!

Postat av: Tess

Publicerad 2011-10-13 17:01:27

Men guuud vad god den ser ut!! Måste testa... är en riktig tacofantast som dock inte äter det allt för ofta! Gud vad sugen jag blev nu!!! Haha!



Tack för tipset om PC's hemsida... den måste jag genast checka in. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild