Kropp och själ

leslita.blogg.se

Sin egen storhet

Publicerad 2011-10-17 11:40:00 i Psykologi,

I dag känner jag mig tankspridd. Med den positiva bemärkelsen på filosofi och inte grubblande. Så där härligt drömmande. Nästan lite kär i livet. Det finns så mycket intressant. Så mycket som jag vill lära mig, se och uppleva. Och jag är beredd, alltid. Hit me babe!

Livet är fullt av magi

Vissa dagar är sådär när man inser sin egen storhet, vad man är kapabel till och vad lila jag kan uppnå. Det är magiskt. Jag älskar psykologi och hur människor fungerar mentalt. Jag kan bestämma precis var jag sätter mina egna gränser eller om jag ens vill ha några. Och det bästa av allt. Det kan du också göra. Vad väntar du på?


Våga flyga




♥P.s Ni måste se dokumentären "What the beep do we know"?

Kommentarer

Postat av: VinterVild

Publicerad 2011-10-17 12:54:01

Lush finns lite här o var, bland annat på Centralen, på övre våningen. Bara att följa doften :)

Jag brukade beställa ren henna från nätet och blanda med pressad citron och vatten, men det blev så krångligt i längden. Det är enklare att vara lat :)

Postat av: Maria

Publicerad 2011-10-17 13:02:05

Jag förstår precis hur du menar! Så där känner jag mig också vissa dagar.

Det där kortet "Livet är fullt av magi", det gav jag till min kompis hade födelsedagsfest i helgen. Sammanträffande? :)

Kram

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-10-17 15:11:42

Det låter härligt!! Bara att njuta alltså!! :D

Kram!

Postat av: Becca

Publicerad 2011-10-17 15:55:29

Härligt inlägg!

Postat av: Qbrium

Publicerad 2011-10-17 23:09:41

HAHA! Sista kommentaren.. jag lovar. Blev helt lyrisk av din blogg och bara läste och läste. Kommenterade och sen gick jag in på min egna blogg och kollade kommentarerna... det måste vara ödet.



Tack för din positiva feedback angående "the wall of text". :)

Postat av: Qbrium

Publicerad 2011-10-17 23:13:00

...just det, jag slutade med noo-poo för att appliceringen var för jobbig... gillade ändå resultatet.



Lavera är ju ett naturkosmetiskt märke... så tyckte det var helt OK att testa.



När flaskan är slut ska jag skölja ur den och göra min ägg-blandning I flaskan för en lättare applicering. :)

Postat av: Clara

Publicerad 2011-10-17 23:22:52

fint inlägg :) svar: jag vet, har änglamark men tycker att det är för tungt. neutral som jag hade förut var hur bra som helst, ska köpa det igen!

Postat av: jaha jaa

Publicerad 2011-10-18 00:43:46

Gillar din blogg.

Illrar är underbara små djur men kan vara lite för påhittiga o envisa ibland

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild