Kropp och själ

leslita.blogg.se

Duo Behandling

Publicerad 2011-03-06 08:00:00 i Spa & Massage,

Jag hade en Duo behandling i går på jobbet. Det var första gången och gick riktigt bra. Den går till så att ena personen får en ryggmassage medan den andra ligger i bubbelbadet med mjölkprodukter i vattnet. Sedan är det en liten paus där de får sitta ner och äta lite frukt och dricka vatten medan jag rengör och byter vatten. Sedan växlar personerna plats och nästa får en massage. 45 min.


Getty image bath

Jag gjorde två duo behandlingar där det första var ett kärlekspar och det andra var mamma och dotter. Väldigt uppskattat. Finns på Selma city spa+.

I dag jobbar jag 9.45-18.45. Ni får ha en trevlig dag! Tack för alla kommentarer, ni är bäst

Kommentarer

Postat av: jenny

Publicerad 2011-03-06 17:46:43

Oj, det där lät riktigt skönt:)Undrar lite vad mjölkprodukterna gör för hyn?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild