Kropp och själ

leslita.blogg.se

Bandhagens Parklek

Publicerad 2011-03-14 08:00:00 i Djur & Natur,

Jag tog en promenad i lördags från Bandhagen till Högdalen för att jag skulle hämta mitt paket från Burts Bee. Och till min förvåning såg jag att Bandhagens Parklek har öppat. Hadde aldrig varit där innan och kameran ligger alltid i väskan så vi gick dit och kollade lite. Åhh jag älskar djur :) Det var en sån härlig solig dag och jag mådde toppen.

Bandhagens Parklek
Ett lamm/får

Bandhagens Parklek
Afrikansk Dvärgget

Bandhagens Parklek Bandhagens Parklek
Det fanns tuppar och hönor.

Bandhagens Parklek
Kanin

Ja det var trevligt, vad tycker ni om bilderna och om djurparker?

♥Tidigare inlägg inom ämnet djur och natur: Universeum video, Avskärning av hajfenor, Antarktiskt klimatförändringar, Fotografier på svampplockning, Växter känner igen sina syskon, (Anti) Djurförsöksdagen, Lodjursjakt, Rehabilitering och sjukvård för djur, Animals chakra, Natur och Liv,

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2011-03-14 13:25:51

Fantastiskt! Jag älskar djur för de är så spontana och fria från oro och annat motstånd!Jag var i Bandhagen i fredags, men jag såg inga djur! :( Möjligtvis ett och annat party animal, men de saknade päls och fjädrar.

Postat av: Maria

Publicerad 2011-03-14 17:43:57

Åh mysigt!! Jag var i den parken med barnen när jag jobbade på dagis en sommar, det är riktigt trevligt där. Kram på dig

Postat av: Anneli

Publicerad 2011-03-15 18:12:41

Va kul!! Där på Bandängen har jag lekt som barn!! Jag växte ju upp i Bandhagen och lekte mycket i lekparken där plus att när jag gick i högstadiet så korsade jag bandängen varje dag för att komma till skolan! :D

Men det ser väldigt annorlunda ut där nu mot när jag var liten!! Det har ju byggts så mycket hus så det är inte mycket kvar av ängen som förr gick hela vägen från Banhagen till Högdalen utmed hela tunnelbanespåret!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild