Kropp och själ

leslita.blogg.se

I did it!

Publicerad 2011-12-16 12:00:00 i Poledance,

Yes jag har fått tillbaka min shoulder mount! Det är ett ganska svårt trick som behövs för att få gå över till nivå 4. Shoulder mount är även en ingång till många andra trick. Som steg 1 i en serie. Jag kunde den innan skadan men sen när jag började träna igen för 1 månad sen så var styrkan helt borta när jag testade den. Nu har jag alltså lyckas bygga upp mig igen och det känns som ett jättestort framsteg för mig. Jag är så glad.

shoulder mount poledance
P.s Bilden är gammal, tog inga kort i dag.

Wihoo!


♥Relaterade inlägg: Video när jag gör en shoulder mount och superman,

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2011-12-16 16:56:07

Åh va kul!!! Grattis!!! Du är grym ;)

Postat av: zenia

Publicerad 2011-12-17 01:47:54

You go girl!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild