Kropp och själ

leslita.blogg.se

SPA-dagar TKM

Publicerad 2010-01-13 14:23:31 i Spa & Massage,

Nu mår jag bättre, nästan helt frisk :) Det känns bra för på tors-fred har vi en stor avslutning av Höst terminen som vi har ägnat åt TKM Traditionell Kinesisk Medicin. Vi ska ha SPA dagar som vi har planerat sen innan jul. PÅ torsdag är det ett gäng vårdbiträden som kommer från Örebro och på Fredag har vi bjudit in anhöriga. Så mina föräldrar kommer och dem har tagit ledigt för min skull :)

Fredagens Schema
Fika och välkomnande
Avslappning i två delar
Prova på Tai chi
Utvalda Behandlingar (Aroma, massage, ansikte, hand&fot)
Ett frågerum där vi berättar om programmet och visar produkter och böcker m.m
Fika och utvärdering



Leslitas uppgifter
Jag ska hålla i en del på avslappningen och läsa en text (så jag behöver min röst tillbaka)
Jag ska ge behandlingar och presentera stationen då jag är ansvarig i gruppen
Jag har gjort en powerpoint pressentation med kort på det vi gjort (eftersom att jag var den enda som hade fotograferat på lektionerna)

Det ska bli riktigt roligt att ha SPA dagar och få känna på hur det är att jobba och driva en anläggning.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-13 19:00:05

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.

Vinn till dig själv eller varför inte till någon utav dina nära och kära.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt och då är det bara radera den hära kommentaren om du vill :)



Ha det bra//M

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild