Kropp och själ

leslita.blogg.se

Mitt Chakra

Publicerad 2009-10-23 09:22:15 i Alternativmedicin, Ayurveda,

"The Sacral Chakra represents feelings, emotions, and sexuality. You are able to express your feelings flowingly, and are comfortable in showing you...r emotions. You are open to intimacy, and have no problem accepting your sexuality. Your personality is passionate and lively. Try not to become too over-emotional or passionate, as this may lead to you becoming emotionally attached to people.."


Roligt att läsa detta. Det stämmer otroligt bra, bara den understrykningen jag är lite fundersam över. Annars är det sant att jag är fäster mig vid personer emotionell ganska lätt. Öppen för närhet, jo jag är ju kropps-terapeut. Gillar också närhet... Jag kommer inte ihåg vad jag fick för obalans sist jag gjorde en chakraläsning. Jo det var nevel chakrat och hals chakrat som var svagast kom jag på nu... 

Nu ska jag åka till GÖteborg! Kankse bloggar jag därifrån, Ha en bra helg!

*Relaterade länkar: Gör testet på Facebook,
*Läs gärna tidigare inlägg om liknande ämnen: Chakra, Lär dig pendla över chakran

Kommentarer

Postat av: sussi

Publicerad 2009-10-24 12:35:25

sa ju att man styrdes av ett chakra = ) Bilden var så där tredem. blev helt yr när jag kollade på den. Den stämde nog rätt bra, du är typ röd och passionerad, fast mer vinrött...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild