Kropp och själ

leslita.blogg.se

Cheese

Publicerad 2009-10-04 16:01:49 i Recept,



Ost bricka är verkligen det bästa jag vet :) Mjukost i smakerna, champion, skinka, kryddor och räkor, Brieost och Camembert :) Päron ger lite sötma. Bättre än vindruvor. Eftersom att det redan finns i vinet! Vitt vin är ett måste till ost bricka. Saltade kex fullkorn eller vanliga mini crackers ;)

För övrigt har min helg varit jätte bra, fick besök så vi hade det mysigt, med gott käck som redan nämt och roliga filmer. Jag fick även en present, en mp3 som jag verkligen ville ha :) Tack. 

Hur har eran helg varit?

Kommentarer

Postat av: Tia

Publicerad 2009-10-04 16:48:05

Ne vad mysigt :) , ser jätte gott ut ,tyvärr gillar ja inte ost så mkt men det ser så fint ut att man blir lite sugen ändå :)

Hur mår du då Lesly?

Postat av: Tia

Publicerad 2009-10-04 20:39:43

Haha jasså vad gulligt :) , ne de för gluten (mjöl) så det är inga problem som tur är . Jo då allt rullar på jobbar mkt och så där. Hur går det med skolan?

Postat av: martina victoria kuhse

Publicerad 2009-10-05 08:50:43

hehe, hur är det med dig? :)

ska skicka in en fråga då om det inte är försent! :)

Postat av: Karin

Publicerad 2009-10-05 14:34:34

Hejsan:)

jag skrev till dig en annan gång förut, men det verkar som att du bytt utseende på din blogg.

Jag har funderat på att kanske gå spaprogrammet i örebro. Just nu går jag andra året på gymnasiet.

Jag vet att jag skulle vilja plugga nått som har med hälsa att göra efter gymnasiet.

Bor du nära skolan? För själva skolan ligger väl 8 mil utanför örebro..

Jag tänkte ifall åker buss till skolan eller om du kan gå/cykla.

Det är så svårt att veta vad för utbildning man ska söka till.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild