Kropp och själ

leslita.blogg.se

Magiska hälsosamma mässor!

Publicerad 2009-03-06 16:17:30 i Hälsonytt,

Göteborgs Livsstils mässa
För er som gillar min Kategori Magi och bor i Göteborgs trakten så har jag ett tips till vad ni kan göra i helgen.
Eller det är en order! Ni måste gå på denna mässan! Lite av vad som kommer finnas där är:

* Tibetansk medicin * Kristallterapi * Guide Andar och väsen * Healing * Akupunktur * Trumresa * Meditation * 
*Örter för ett friskare liv * Tarot  * Transkanalisering! *


Typiskt att jag bor här! Vill bo i Göteborg. 
Näsa mässa i Göteborg  börjar den 5 september och gissa vem som fyller år då?
Och gissa vad jag önskar mig då?  *Ler*

Läs mer här --->  Livsstilsmässan

Kristallterapi


Men jag ska nog gå på Örebros må bättre mässa istället ;)

* Massage * Kiropraktik * Stresshantering * Coachning * Fritidsanläggningar * Spa * Kost * Träning *

Och min lärare som jag har i Spa- behandlingar just nu kommer också att ha en utställning *  Spa & tand


Läs mer här ---> Må bättre mässan


Någon som har tänkt att gå på någon av ovanstående mässor?
Är det kanske någon som redan har varit på livsstilsmässan tidigare?
Dem åker ju runt till olika städer. Kan inte fatta att jag har missat den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild