Kropp och själ

leslita.blogg.se

GI kritik?

Publicerad 2009-01-16 18:32:33 i Recept,

Nej vad är detta för bok? Det sägs att han står mitt emellan för och emot,  men vad jag tycker så är det kritik.

Provläs första 15 sidorna här !

Uppdaterat! 18 januari: Nä jag måste bara påpeka en till sak. Jag satt och läste i topp hälsa tidningen där det står om den nya dieten som är bättre än GI. Kallas ISOdiet. Bullshit! Jag kollade på recepten, det är helt vanlig mat. Husmanskost. Hur ska det fungera som mirakel diet?! Ät massa ris och fett. Men man får inte äta för mycket frukt för att det innehåller socker! Hallå eller? Och ja jusste gissa vem som har kommit med denna mirakel diet? 
Fredrik Paulún så klart! samma kille som har skrivit boken (länkat). Iriterande. Hatar bantningskurer. Börja leva hälsosamt istället. Och lyssna inte på han Fredrik för guds skull, han vill ju bara tjäna pengar på sin mirakel diet.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild