Kropp och själ

leslita.blogg.se

Redan Söndag.

Publicerad 2009-02-08 20:57:02 i Spa & Massage,

I helgen gjorde hade jag min första Klient som jag masserade en halvkropp på. Det gick bra kändes det som. Sedan satt vi en stund i bubbelbadet på SPA avdelningen. Härligt.

I helgen åt ja ost bricka också, sååå gott. Love it.
Chessse

Uppifrån vänster: Rom&russin ost, Feta och soltorkade tomater
Vindruvor, Brie ost och bonjour Kantarel mjukost med salta kex och vitt vin såklart =)

Glada lila mig   *SMILE*

Kommentarer

Postat av: Stina

Publicerad 2009-02-09 12:41:41

Jätte snygg bricka... var är den ifrån?

Postat av: Lina

Publicerad 2009-02-09 18:55:03

ååh va gott det såg ut :)

Postat av: Vlade

Publicerad 2009-02-10 00:16:04

Faan va gott ostbrickan såg ut......bara vin som fattas..Chilenska vinet VINO MAIPO fyyfaan va gott....Söt smile du hade där....fint kort på dej...skön stil du har...hihhihiih

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild