Kropp och själ

leslita.blogg.se

Handlat och lagat nyttigheter!

Publicerad 2009-08-24 16:49:38 i Recept,

Ja vad har jag gjort hittils idag? Jag promenerade till affären och handlade massa nyttig mat, frukt & grönt och Gi vänligt.
Kan lika gärna börja med Gi på en gång, jag hade ju skrivit från och med 1 Sep men när jag kom hem till Hällefors igår hade jag Quinoa, bulgur, couscos, grahamsgröt, röda linser, solroskärnor, linfrön och massa nyttigheter i skafferiet! Så kag blev så inspirerad att inte förstöra mitt fina lager. Jag handlade mat med tanken att tilllaga sallader av bl.a. Räkor, tonfisk och skinka. 

Dagens Lunch


Denna sallad gjorde jag idag med Pastrami av nöt, isbergssallad, majs, tomat, gurka, keso, kryddor och solroskärnor.

Dagens mellis


Och till mellanmål nu blir det naturell yoghurt (sockerfri såklart, enda jag hittade var milko) i det har jag clementiner, vindruvor, bana, honung och solroskärnor! Mumsigt

Och till middag ikväll blir det samma som igår, Stekt Lax med couscous och sallad. Kanske kommer ett kort senare.
uppdate: kortet jag lovade

Men nu ska jag sätta mig på balkongen igen och sola i det sköna vädret med min topphälsa tidning och mellanmållet ovanför, mumigt med frukt & yoghurt =)

Har ni funderat över inlägget från imorsess?

Kommentarer

Postat av: Eva

Publicerad 2009-08-24 19:25:55

Men gud så gott det där ser ut!

Själv håller jag på och rensar skafferiet inför flytten, så här blir det bara pasta :-(

Flyttbilen kommer alltså i morgon. Först flyttar jag in hos min mamma ett par dagar, sedan till andrahandslägenheten.

Postat av: LUHLUUS FOTOBLOGG

Publicerad 2009-08-24 21:26:47

nämen tack! vad bra, var bresis det budskapet jag försökte få fram. =) guu så gott det ser ut..

Postat av: elsa

Publicerad 2009-08-25 01:11:33

Hej! Ja, det gjorde rätt ont att göra dermal. Sen tar det längre tid än en vanlig piercing också för de håller på och pillar med den och så, på det viset var det värre. Men nu i efterhand har det inte gjort ont alls, lätt värt :) Kram

Postat av: nattiz

Publicerad 2009-08-25 12:03:02

sv: taack (= det står vart jag köpt den i inlägget :P http://kandeedrawings.blogg.se/ (=

Postat av: Lia ☆ Keep it real

Publicerad 2009-08-25 13:20:05

ÅH TACK, u make me so happy ♥



Det var faktiskt inte speciellt svårt, när jag väl hade förstått mig på vad alla koder va :P då var det bara klistra in hjärtat mellan koderna för datum och tid! Bara hojta till om du vill ha det, och behöver hjälp :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild