Kropp och själ

leslita.blogg.se

Övat på behandlingar

Publicerad 2009-08-05 13:19:47 i Spa & Massage,

I går övade jag på lite behandlingar på min kompis Emilie (se länklista make up fox). Först masserade jag helkropp och det gick bra. Kan nog det nu =) Sedan fck hon en lerinpacknng. På bilden under håller jag på vispa ihop kokat vatten med Dermanord´s 100% naturliga lera i pulverformat.





Sedan smörjer man in hela personen med den varma sköna leran och plastar in kroppen så att värmen som utsöndras öppnar upp huden och på så sätt får sin verkan. Handuk och filt gör det ännu varmare. Under tiden hela kroppen är insmord får personen en ansiktsbehandlng också. Djuprengöring, mask och ansiktsmassage =)
Hon var väldigt nöjd...  

Kommentarer

Postat av: MissMagicGirl

Publicerad 2009-08-05 13:55:13

Vilken härlig behandling.

Postat av: Eva

Publicerad 2009-08-05 15:20:46

Tror jag det! Jag skulle också vara nöjd efter en sån behandling :-) Du, nu har jag precis kommit hem från jobbet och kollat vad det var för stenar jag köpte. Det var blå bandagat, serpentin och jade. Vad säger du om det?

Kram,

Eva

Postat av: Eva

Publicerad 2009-08-06 11:42:49

Hej! Bara jag som kikar in igen :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild