Kropp och själ

leslita.blogg.se

Minipizza på zuzzini

Publicerad 2014-10-14 14:26:00 i Recept,

Här kommer ett superenkelt och snbbt recept som dessutom är en nyttigare variant. På Pizza! 
 
Ringla lite olivolja i en ungsform.
Skär upp Zuzzini på längden och lägg ut i formen.
Lägg på tomatsås, riven ost och skinka. 
Krydda med salt och oregano.
In i ugnen en kvart eller tills osten har fått färg. 
 
 
 
Translation: Cut the zuzzini to small pizza cirkles. Add tomatosauce, cheese, ham, salt and oregano. Put in the owen for 15 minutes. Ready to eat your healthy minipizzas. 
 
Smaklig måltid!

Kommentarer

Postat av: Emilie

Publicerad 2014-10-22 16:30:09

Hej!

Jag heter Emilie och jag läste din blogg och jag tycker verkligen om dina recept! Jag jobbar för en sajt som heter Hittarecept.se och det vore väldigt roligt om du ville lägga till din blogg hos oss!

www.hittarecept.se är en sökmotor som samlar recept från matbloggare. Vi har redan över 3000 aktiva bloggar och om du väljer att lägga till din blogg hos oss kommer du att dra nytta av den trafik vi kommer att skicka till dig.

Lägg till din widget och hamna på matbloggstoppen!

För att lägga till din blogg klickar du på http://www.hittarecept.se/ga-med-i-matbloggstoppen

Om du har några frågor, maila mig gärna på [email protected].

Med vänlig hälsning,
Emilie
Hittarecept.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild