Kropp och själ

leslita.blogg.se

Lasagne, vin och gott sällskap

Publicerad 2014-10-04 21:22:00 i Recept,


I går var jag hemma hos min kompis som jag inte träffat på flera månader. Det var trevligt, vi hade en del att prata om. Vi tillagade lasagne, lite sallad och drack såklart vin till maten eftersom att det var fredagkväll. 

 
 
I dag har jag varit på prova på yoga på en nyöppnad studio. Jag gick på tre pass så det var riktigt jobbigt. Sista passet var yinyoga som består av djup stretch där man är i samma position länge så det var skönt avslut på min yogadag. Jag köpte ett kort där så nu ska jag komma igång med mycket yoga. 
 
Vad har i haft för er i helgen?
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Maria (Peppen)

Publicerad 2014-10-08 16:24:35

Åh Yin Yoga är sååå skönt!

Svar: Ja det är jättehärligt! Har precis upptäckt Hatha som också är ett väldigt lugnt pass :)
Leslita

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild