Kropp och själ

leslita.blogg.se

Mumsig koriandersallad

Publicerad 2014-11-04 22:01:15 i Recept,

 
Salladens ingredienser är, kokt avsvalnad quinoa, kikärtor, koriander, tomat, avokado. I dressingen hade jag olja, salt, cayennepeppar och massa citronsaft. Det här var den godaste salladen på länge!
 
Translation: In this very delicious sallad i had, quinoa, chickpeas, cilantro, tomato and avocado. And the dressing is oil, salt, cayenne pepper and alots of lemonjuice!
What do you think about my new categorisation? It´s know Body and Soul and i think its perfect!
 
Vad tycker ni om min nya kategori-indelning? Kropp och själ! Jag tycker att det passar utmärkt, har ändra många gånger men detta känns klockrent. Det är ju det bloggen handlar om. Det är ingen typiskt träningsblogg utan jag tar även upp sprirituella frågor och existentiella ämnen? 

Kommentarer

Postat av: maria at inredningsvis

Publicerad 2014-11-12 19:28:07

SUPERBRA recept :) jag älskar allt inom hälsa så glad jag hittade din blogg

Ny post ute..IKEA badrum värda att minnas :)

ha en kanonhelg


LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Svar: Tack så mycket. Den salladen var verkligen god. Smaker från en annan kultur. Ska kolla in din blogg. Tack detsamma
Lesly Valencia

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild