Kropp och själ

leslita.blogg.se

Aura Fotografering

Publicerad 2014-11-10 01:03:11 i Andlighet,

Jag har fått min aura fotograferad! Den är mestadels orange vilket tyder på att jag är en kreativ person med stor lust, vilja och förmåga att relatera till andra och en stor förmåga att uttrycka mina egna känslor. Gult står för känslor av positivitet, glädje och inspiration. Tydligen kan personer med gul aura stödja och ge andra en trygghetskänsla med enbart sin närvaro. 
 
Kvinnan som fotograferade mig gav mig en auratydning. Hennes ord var:
Jag är i en otroligt bra balans med mig själv. Jag har jobbat mycket med min personliga utveckligt och tycker att livet är spännande nu. Jag är precis där jag ska vara, finns inte så mycket mer att säga. Vilken fin aura.  
 
Ungefär så sa hon. Jag blev jätteglad. 
 
 
 
Translation: I took a photo of my aura that is orange. The women told me that i am in good balance and have been working a lot with my personal development. I am exactly where i should be and my life feels exciting. I can only agree. I felt very happy when she told me this.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild