Kropp och själ

leslita.blogg.se

Hemma från Sthlm!

Publicerad 2014-02-24 16:43:00 i Recept,

Åhh vilken underbar helg jag har haft i Stokholm, det var så mysigt att få träffa mina kompisar igen, hade saknat dem så mycket. På fredagen när jag kom så åt vi god middag med lite vin. Vi tillagade äkta mexikansk tacos/ fajitas med kyckling. I äkta tacos har man kyckling, koriander, lök, chilisalsa och en skvätt limejuice som serveras på äkta majstortillas bröd. Vi hade lite avokado också. Alla smakerna passade så fantastisk bra ihop så denna rätt rekommenderas verkligen!

 
 

På Lördagen var jag och lunchade i stan med två kompisar som jag lärde känna på luftacrobatikkursen förra våren. Vi satte oss på Juiceverket vid slussen och drack varsin färskpressad frukt och grönsaksjuice. Jag åt även en macka med tonfiskröra som hade citron och ingefära på ett hembakat surdegsbröd. 

Juiceverket

Självklart gjorde jag mer än åt och drack gott men det kommer i nästa inlägg när jag fått skickat lite bilder till mig. Jag sakanar att bo i Stockholm! With love / Leslita

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild