Kropp och själ

leslita.blogg.se

Polefitness

Publicerad 2014-04-09 21:33:00 i Poledance,

I dag var jag på op. Dansade poledance, det gick superbra, totalt chockad! Jag klarade flera trick som jag inte testat sen förra året innan mitt långa poleupphåll. Jag gjorde flera airinverts med raka ben/ knän. Sedan så klaradd jag att sparka upp mig till brassmonkey på båda hållen, flera gånger. Jo juste en jade också, riktigt fint med en övergång till butterfly. Butterfly övade jag på förra veckan så det var inte helt nytt men övergången var. Hm vad mer, övade handspring ganska nära men inte riktigt där än. Samma med split, så nära... och straddle Imorgon blir det mer pole, ska be någon fota eller filma något trick. God natt på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild