Kropp och själ

leslita.blogg.se

Terra Naturi

Publicerad 2013-09-25 00:00:28 i smink och hudvård,

Terra Naturi, Naturkosmetik. Hittade ett märka nere på Mallorca som sägs vara helt naturligt. Fritt från parabener och mineraler. Ansiktsrengöringen funkar bra, sedan köpte jag en produkt sm jag trodde skulle vara mer som en hudkräm fast i geleform men det var den inte. Står att den ska funka som en primer för sminket men om man råkar ta för mycket så börjar det löddra lite smått, som en tvål. Så jag förstår inte riktigt vad den är till för. 
 
Sedan köpte jag en maskara och eyliner i svart och ett läppstift i färgen korall som jag gillar väldigt mycket. Eylinern är också bra, mascaran har jag inte fått någon bra uppfattning av än. Den separerar väldigt bra men är lite sämre på att ge volym, det är nästan så att den separear för bra...
 
Har någon testat produkterna? Vad tyckte ni?
 
p.s jag har inte helt läst in mig på ingredienslistorna så kolla gärna upp det om du är väldigt nogrann med att det ska vara 100% naturligt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild