Kropp och själ

leslita.blogg.se

Älskar att dansa till Trummor

Publicerad 2013-06-25 12:27:24 i Reseledare Mallorca 2013,

Förra veckans Pool Party var jätterolig. Massor med folk och badringar och badbollar i mängder, mer än ni kan tänka er. Sen hade vi en Fashion Show med riktigt snygga kläder. Och så var denna killen här och spelade trummor. Han tvingade upp mig att dansa för folk var lite blyga i början. Det blev en riktig Samba show med afrikanska influenser. Alla var totalchockade eftersom att ingen här har sett mig dansa så förut. Fick många komplimanger efteråt. Det är så himla kul att dansa till trummor!
 
 
I dag har vi fått nya arbetskläder så då behöver jag inte gå runt med den fula vita T-shirten. Dock gillar jag mina egna kjolar och shorts mer än shortsen som jag fick. De är för långa och sportiga :P Ni ska få se bild. 

Hur har ni det i Sverige?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild