Kropp och själ

leslita.blogg.se

Mina favorittidningar

Publicerad 2013-04-19 13:02:00 i Sett,läst,hört,

Jag läser många olika tidningar, har nog köpt alla som finns någongång för att studera upplägget, layout, hur många reportrar de har, vem som gör vad, bilder, ämnen, innehållsförteckning och sådant. Jag köper alltid nya tidningar med mina favorittidningar som jag läst ett längre tag är bland annat följande:
 
 
  1. Topp Hälsa
  2. National Geographic ♥
  3. Hälsa
  4. Inspire
 
 
Detta är även sådana tidningar som jag gärna skulle vilja jobba på.
I bland kan jag även läsa:
 
 
  1. Illustrerad Vetenskap
  2. Wellness Bilagan
  3. MåBra
  4. Modetidningar som Posh och liknande
  5. Inredningstidningar
 
Nummer 3 och 4 är bara ifall jag känner att jag behöver ha lite inspiration. Vilka tidningar läser ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild