Kropp och själ

leslita.blogg.se

Maldavisk Kyckling

Publicerad 2013-04-01 10:00:00 i Recept,

Hej på er! Jag ska åka till Trollhättan i dag och hälsa på familjen. Stannar nog där i en vecka så det ska bli härligt =) Jag har en del inlägg som jag planerat att göra, bland annat har jag färgat håret och tagit före-efter bilder, sedan har jag lite nageldesigner och styling produkter att skriva om. Ska försöka ladda upp fler klipp från mina poledanceträningar =) Så håll utkik på bloggen, uppdaterar varje dag som vanligt.
 
Dagens inlägg är en god kycklingrätt som jag pövade förra veckan. Maldavisk kyckling                                                                              

 
Maldavisk kyckling serveras på en bädd av skivade bananer och tunt hyvlad gurka till. I kycklinggrytan finns tomatsås, kokos och flera olika kryddor så som kanel, spiskumin och curry.  Serveras med Hirs eller quinoa för ett GI och glutenfritt alternativ  =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild